Heb je een vraag?
Wij zijn altijd bereikbaar per e-mail en via het onderstaande formulier. Op die manier kunnen wij al onze klanten snel antwoorden. Omdat we geen permanente kantoorbezetting hebben, kun je kunt ons helaas niet bellen. Per e-mail kunnen we gelukkig bijna alle vragen beantwoorden. Stuur eventueel een foto mee. Zodat we snel kunnen reageren.
Veel gestelde vragen
- Stuur een e-mail naar info@graef-shop.nl.
- Wij sturen jou vervolgens een retourlabel.
- Deze plak je op het pakket.
- Het pakket geef je af bij een PostNL-punt.
- Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je het aankoopbedrag terug.
Wij leveren alleen in Nederland en België.
1 tot 2 werkdagen. Jouw bestelling wordt bezorgd door DHL. Je ontvangt van ons een e-mail met track and trace, zodat je jouw pakket kunt volgen.
Je kunt betalen met alle gangbare betaalmethoden, zoals iDeal, Paypal, creditcard en Bancontact. Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. En om het bedrag handmatig over te maken.
Nee. Wij zijn uitsluitend een online shop. Maar we bieden wel gratis retourneren aan. Op die manier kun je de producten thuis bekijken en terugsturen als het niet is wat je zoekt. Vind hier alle producten.
Op de meeste producten heb je 1 jaar garantie. Is jouw product kapot? Stuur dan een e-mail naar info@graef-shop.nl.
Let op: wij bieden alleen garantie op producten die door ons zijn verkocht. Heb jij je product in een andere winkel gekocht? Dat moet je met die winkel contact opnemen.